پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272113
انتخابات رياست جمهوري آينده نقش مهمي در تعيين سرنوشت کشور دارد
تاریخ انتشار : 1403/03/07 11:46:16
نمایش : 152
فرمانده نيروي زميني ارتش گفت: از جمله موقعيت‌هاي مهمي که در تعيين سرنوشت آينده‌ کشور اهميت وافري دارد، انتخابات رياست جمهوري آتي است که شرکت کارکنان نيروي زميني ارتش در آن، هم به مثابه‌ نمود عملي جهاد تبيين و هم به عنوان الگوي رفتاري و تأثيرگذار براي تشويق و ترغيب ديگر آحاد جامعه، براي مشارکت در فرايند توسعه‌ سياسي کشور و پيشبرد امور نظام اسلامي است.

به گزارش شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ امير سرتيپ کيومرث حيدري روز دوشنبه در همايش جانشينان و معاونين هماهنگ‌ کننده عقيدتي سياسي‌هاي نزاجا، با اشاره به سانحه‌ بالگردي رئيس جمهوري و شهادت شهيد آيت‌الله رئيسي، شهيد آيت الله آل‌هاشم نماينده‌ ولي فقيه در استان آذربايجان شرقي، کادر پرواز و ديگر همراهان، ضمن درخواست علو درجات براي اين شهداي عزيز، گفت: رئيس جمهور فقيد، امام جمعه‌ شهر تبريز و هيئت همراه آنان، از افراد مخلص، انقلابي، صادق و خدمت‌گزار نظام اسلامي بودند که درگذشت آنان، موجب اندوه فراوان تمامي آحاد جامعه ايران اسلامي شده است.

وي افزود: به برکت وجود نظامي مبتني بر ولايت فقيه، با عنايت و الطاف عاليه‌ الهي و حضور مدبرانه‌ مقام معظم رهبري(مدظله‌العالي)، پس از بروز اين ضايعه‌ جانگداز، خللي در کار و امور محوله کشور به وجود نيامد.

فرمانده نيروي زميني ارتش با بيان اينکه تمام تلاش اين نيرو، در راستاي ارتقاي آمادگي رزمي و دفاع از نظام مقدس جمهوري اسلامي است، اظهار کرد: تأمين امنيت کشور، مؤلفه‌هاي متعددي دارد که از برجسته‌ترين آن‌ها، دفاع سرزميني است و اين مؤلفه نيز در کشور ما، متأثر از فرهنگ، ايدئولوژي و باورهاي اسلامي است که موجب مي‌شود نيروي زميني ارتش، از عنصر فرهنگ در راستاي ارتقاي توانايي‌هاي رزمي و بازدارنده‌ي خود حداکثر بهره را ببرد.

وي افزود: از اهم برنامه‌هاي نيروي زميني ارتش، تربيت سربازاني فرهنگي است که بتوانند با پوشيدن لباس رزم و حضور در هر نقطه‌ ميهن اسلامي، در راه ترويج آموزه‌هاي ناب اسلامي و سبک و سيره‌ شهدا کوشش کرده و به تحکيم و تقويت هر چه بيشتر فرهنگ اسلامي در ايران و جهان کمک کنند.

سرتيپ حيدري ادامه داد: از جمله عرصه‌هايي که حضور روحانيون و کارکنان عقيدتي سياسي‌يگانهاي نيروي زميني به چشم مي‌آيد، حضور مؤثر و به‌ موقع در موضوعاتي نظير جنگ‌هاي شناختي و شبيخون‌هاي فرهنگي است؛ چرا که کارکنان عقيدتي سياسي‌ پرچمدار و سربازان خط مقدم جبهه‌هاي فرهنگي کشور هستند.

فرمانده نيروي زميني ارتش، با بيان اينکه لازم است تا به تداوم کيفيت و کارآمدي مأموريت‌ها و مسئوليت‌ها در مبارزه با دشمنان اهتمام داشت، تصريح کرد: سرمايه‌گذاري، برنامه‌ريزي و تداوم بخشيدن به کيفيت وکارآمدي در حيطه‌ جنگ‌هاي شناختي و فرهنگي، براي خنثي‌کردن نقشه‌ها و دسيسه‌هاي دشمنان حائز اهميت است.

سرتيپ حيدري درباره انتخابات رياست جمهوري آتي هم گفت: از جمله موقعيت‌هاي مهمي که در تعيين سرنوشت آينده‌ کشور اهميت وافري دارد، انتخابات رياست جمهوري آتي است که شرکت کارکنان نيروي زميني ارتش در آن، هم به مثابه‌ نمود عملي جهاد تبيين و هم به عنوان الگوي رفتاري و تأثيرگذار براي تشويق و ترغيب ديگر آحاد جامعه، براي مشارکت در فرايند توسعه‌ سياسي کشور و پيشبرد امور نظام اسلامي است.

 
  • برچسب ها
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html